نوشته شده توسط : saadat0011

 

 

 

بازار جهانی سفیدکننده دندان در حال حاضر ارزش دارد 3.15 میلیارد دلار آمریکا و با دلیل موجه

 

سفید کردن حرفه ای دندان یکی از این موارد است دندانپزشکی زیبایی خدمات در دسترس است که می تواند مزایای زیبایی شناسی زیادی را برای دندان های شما ارائه دهد. و برخلاف بریس ها یا سایر روش ها، نتایج تقریباً فوری هستند.

 

در واقع، اگر یک درمان سفید کننده در مطب را انتخاب کنید، می توانید با لبخندی درخشان تر از مطب دندانپزشک خود خارج شوید و آماده باشید که دنیا را خیره کنید!

 

اما یک لبخند سفیدتر فقط شما را زیباتر نمی کند. در ادامه بخوانید تا با 10 مزیت برتر سفید کردن دندان آشنا شوید.

 

1. اولین تاثیر عالی

 

برداشت اول همه چیز است، به خصوص در دنیای مدرن که مردم بر اساس یک جلسه سریع یا یک عکس نمایه، تصمیمات فوری می گیرند.

 

با دندان های سفیدتر، تمایل بیشتری به لبخند زدن خواهید داشت که به ایجاد اولین تصور عالی کمک می کند. و نشان دادن سفیدهای مرواریدی خود باعث می شود که مردم شما را به عنوان تصور کنند موفق تر ، باهوش تر و از نظر عاشقانه تر مطلوب تر.

 

29 درصد از آمریکایی ها می گویند اولین چیزی که در مورد کسی متوجه می شوند دندان های آنهاست. به این ترتیب، یک لبخند سفیدتر به شما کمک می کند تا روابط اجتماعی، عاشقانه و حرفه ای بهتری را به لطف اولین تاثیری که می دهید، بسازید.

 

2. فرصت های شغلی بهتر

 

با تشکر از روش مثبتی که دیگران لبخند درخشان‌تری را درک می‌کنند، ایجاد اولین تاثیر عالی در موقعیت‌های مصاحبه به افزایش چشم‌انداز شغلی شما کمک می‌کند.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، آمریکایی ها کسانی را که لبخند سالم دارند باهوش تر و موفق تر می دانند. این برداشت مطمئناً به نفع شما عمل می کند، در حالی که سعی می کنید مصاحبه کننده را مجذوب خود کنید.

 

به غیر از جلب نظر مصاحبه‌گران، لبخند سفیدتر شما همچنین به افزایش چشم‌انداز شغلی شما در هر چیزی از ارائه‌ها تا مذاکرات حقوق کمک می‌کند.

 

3. اعتماد به نفس بیشتر

 

یکی از دلایل اصلی اینکه چرا همه ما لبخند سفید سالم را بسیار مطلوب می بینیم این است که اعتماد به نفس را برمی انگیزد.

 

و این اغلب به این دلیل است که داشتن دندان های سفیدتر باعث می شود که بخواهید آنها را نشان دهید و بیشتر لبخند بزنید. این نوع تقویت فوری در اعتماد به نفس، سپس نحوه رفتار و رفتار شما را نشان می دهد.

 

در نتیجه، اعتماد به‌نفس‌تر و توانمندتر به نظر می‌رسید که به نوبه خود سطح اعتماد به نفس شما را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

 

4. ظاهر دوستانه تر

 

لبخند زدن در فرهنگ ها به عنوان نمادی از محتوای عاطفی مثبت بنابراین، در حالی که گاهی اوقات افراد با اعتماد به نفس ممکن است مغرور به نظر برسند، ترکیب اعتماد به نفس و یک لبخند درخشان تضمین می کند که مردم شما را صمیمی و دوستانه می دانند.

 

افزایش اعتماد به نفس به شما کمک می کند در موقعیت های اجتماعی کمتر احساس مراقبت کنید. در واقع، لبخند زدن باعث ترشح اندورفین می شود که به آرامش اعصاب شما کمک می کند، بنابراین لبخند شما در واقع به آرامش شما نیز کمک می کند. در نتیجه، بازتر ظاهر می‌شوید و بازتر می‌شوید و راحت‌تر می‌توانید کار کنید.

 

5. جذاب تر

 

لبخند سفیدتر به خودی خود جذاب تر است. و از آنجایی که دندان‌های سفیدتر شما را بیشتر می‌خنداند، فرصت‌های زیادی برای نشان دادن آنها به شما می‌دهد.

 

همچنین لبخند زدن بیشتر باعث می شود برای دوستان و شرکای بالقوه جذاب تر به نظر برسید. شما خود را به عنوان فردی نشان خواهید داد که مردم از بودن در کنارش لذت می برند و همچنین به عنوان فردی که از خود لذت می برند.

 

دندان‌های درخشان‌تر نیز نشانه‌ای از این است که شما مراقب سلامتی و ظاهر کلی خود هستید که مطمئناً دیگران آن را جذاب می‌دانند.

 

6. چشم انداز مثبت تر

 

این همه لبخند نه تنها نحوه دیدن شما را تغییر می دهد، بلکه نحوه دیدن شما را نیز تغییر می دهد.

 

داشتن دندان های سفیدتر دلایل بیشتری برای لبخند زدن به شما می دهد، اما، حتی اگر آن را جعل کنید، عمل لبخند زدن در واقع خلق و خوی شما را تقویت می کند.

 

دلیلش این است که لبخند زدن باعث ترشح اندورفین و سروتونین در مغز می شود. این هورمون ها استرس را از بین می برند و باعث شود احساس شادی بیشتری داشته باشید ، به شما کمک می کند تا دلایل بیشتری برای لبخند زدن پیدا کنید!

 

7. خلق و خوی دیگران را تقویت کنید

 

این فقط شما نیستید که از تقویت خلق و خوی خود بهره مند می شوید، وقتی که سفیدهای مرواریدی خود را در لبخندی درخشان بتابانید.

 

به عنوان حیوانات اجتماعی، مغز ما به سختی به لبخند پاسخ می دهد و آن را برگرداند، بنابراین می توان گفت که لبخند زدن مسری است اما، بهترین بخش این است که هر دوی شما از ترشح هورمون های احساس خوب سود می برید. برد - برد!

 

8. ظاهر جوان تر

 

علاوه بر جذاب‌تر بودن، ناخودآگاه دندان‌های سفیدتر را با جوانی و سلامتی مرتبط می‌دانیم.

 

با افزایش سن، دندان های ما ممکن است به دلیل لکه ها و عوامل محیطی تغییر رنگ دهند. چه یک کیت سفید کننده خانگی یا سفید کننده دندان حرفه ای را انتخاب کنید، لبخند سفیدتر شما را در یک لحظه جوان تر نشان می دهد.

 

9. لبخند روشن تر کانون توجه را می دزدد

 

مانند یک فیلتر واقعی اینستاگرام برای صورت شما، یک لبخند سفیدتر به شما ظاهری فوری می دهد.

 

دلیلش این است که دندان‌های سفیدتر توجه را از بین می‌برند و تمرکز را روی لبخند روشن‌تر شما تغییر می‌دهند. اگر نواحی دیگری از صورتتان وجود دارد که از آن ناراضی هستید، خواه آکنه باشد یا خطوط و چین و چروک، مردم متوجه آن‌ها نخواهند شد، زیرا آنها بیش از حد مشغول لبخند زدن شما هستند.

 

10. سلامت دهان و دندان بهتر

 

دندان های سفیدتر به عنوان سالم تر شناخته می شوند. اما، داشتن دندان‌های سفیدتر اغلب به سلامت دهان و دندان از طریق بهبود مراقبت و بهداشت منجر می‌شود.

 

اکثر مردم از نتایج سفید کردن خود به قدری راضی هستند که می خواهند لبخندهای درخشان خود را تا زمانی که ممکن است حفظ کنند. در نتیجه، آنها شروع به تلاش بیشتر برای مراقبت از دندان های خود با نخ دندان کشیدن منظم و مکرر می کنند معاینات دندانپزشکی .

 

این افزایش مراقبت روزانه خبر بسیار خوبی برای دندان ها و لثه های شماست، به این معنی که دندان های شما نه تنها سالم تر به نظر می رسند، بلکه سالم تر نیز خواهند بود.

 

فواید یک لبخند سفیدتر

 

با مزایای بسیاری مرتبط با لبخند روشن تر و سفیدتر، از خود می پرسید که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.

 

از این گذشته، چه کسی خواهان افزایش اعتماد به نفس، چشم انداز شغلی بهتر، و افزایش خلق و خوی آنی نخواهد بود؟ و فکر کن، تمام آن چیزی که می تواند مال تو باشد با یک بارقه لبخند سفید درخشانت!

 

لینک کوتاه :   http://gg.gg/11qcid



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadat0011

 

 

 

 

ان را خنک کنید

 

حالت دادن حرارتی می تواند به موها آسیب برساند. اگر اغلب بادکش می کنید یا از اتوی فر یا صاف کننده یا شانه داغ استفاده می کنید، ممکن است موهای شما به سرعتی که می خواهید رشد نکند. اگر باید از گرما استفاده کنید:

  • ابتدا روی یک محافظ حرارتی بپاشید.
  • از جالب ترین تنظیمات استفاده کنید.
  • سریع کار کنید تا گرما تا حد امکان کمتر موهای شما را لمس کند.
  • هر روز از آن استفاده نکنید

 

بگذارید موهای خیس باشد

 

موهای خیس فوق العاده کشش دارند. اگر هنگام چکیدن آن را مسواک بزنید، می‌توانید رشته‌ها را بشکنید یا به کوتیکول، سلول‌های زونا که از هر مو محافظت می‌کنند، آسیب برسانید. استفاده از ابزارهای حرارتی بر روی موهای خیلی مرطوب می تواند حباب هایی را در ساقه مو ایجاد کند و باعث شکننده شدن آن شود. اگر موهایتان صاف است، اجازه دهید در هوا خشک شوند، سپس با یک شانه دندانه پهن به آرامی شانه کنید. برای موهای دارای بافت یا مجعد، در حالی که مرطوب است، به آرامی با یک شانه دندانه پهن آن را باز کنید

 

 

مراقب رنگ باشید

 

سفید کننده و سایر درمان های شیمیایی مو مانند دائمی موهای شما را ضعیف می کند، بنابراین احتمال شکسته شدن آنها قبل از رشد به طول مورد نظر شما وجود دارد. اگر رنگی نه چندان دور از رنگ طبیعی خود انتخاب کنید - مثلاً سه سایه - به پراکسید آسیب‌رسان کمتری نیاز دارید. همیشه رنگی را که از فروشگاه خریداری کرده اید، قبل از استفاده از آن روی کل سر خود آزمایش کنید

 

داروها می توانند کمک کنند یا آسیب برسانند

 

ماینوکسیدیل یک داروی بدون نسخه است که می تواند به شما کمک کند موهایی را که دارید بچسبانید و حتی برخی از موهای از دست رفته را دوباره رشد دهید. اما برای حفظ نتایج باید به استفاده از آن ادامه دهید. داروهای تجویزی برای درمان ریزش مو شامل اسپیرونولاکتون (آلداکتون) و فیناستراید (پروپسیا) است. ریزش مو ممکن است یکی از عوارض جانبی برخی داروها از جمله بتا بلوکرها و آمفتامین ها باشد. اگر این اتفاق برای شما افتاد، از پزشک خود در مورد راه های جایگزین سوال کنید

 

یک تریم دریافت کنید

چگونه کوتاه کردن مو می تواند به رشد موهای شما کمک کند؟ هنگامی که یک تریم می گیرید، آن چیزی که جدا می شود انتهای آن است، ضعیف ترین قسمت های رشته ها. اگر به همان صورت باقی بماند، آن انتها ممکن است بشکنند یا شکافته شوند. انتهای دوشاخه می تواند تا ساقه موهای شما حرکت کند و موهای شما را کوتاه تر کند. اگر هدف شما رشد است، فقط زیاد کم نکنید. موهای شما تقریباً 1/2 اینچ در ماه رشد می کنند، بنابراین ممکن است هر 3 ماه یکبار یک چهارم اینچ کوتاه کنید
 
 

استرس کمتر

 

استرس شدید می‌تواند موها را وارد فاز استراحت کند و از مرحله‌ای که باعث رشد آن‌ها می‌شود بگذرد. ممکن است شما را در معرض خطر بیشتری برای بیماری به نام آلوپسی آره آتا قرار دهد، جایی که سیستم ایمنی بدن شما به فولیکول های مو حمله می کند. همچنین می‌تواند منجر به تریکوتیلومانیا شود، یک میل شدید به کندن موهایتان. وقتی استرس زندگی خود را کاهش دهید یا راه هایی برای مدیریت آن پیدا کنید، ممکن است دوباره رشد کنند

 

با احتیاط حمل شود

 

اگر موهای شما به راحتی می شکند، نیاز به نوازش بیشتری دارد. به عنوان مثال، موهای سیاه معمولا شکننده هستند، بنابراین روی TLC بریزید:

  • بیش از حد شستشو نکنید فقط کافی است این کار را انجام دهید تا تجمع محصول حذف شود. این ممکن است هفتگی یا هر هفته در میان باشد.
  • اگر موهایتان را آرام می کنید، به یک متخصص بروید. در مورد لمس کردن ها صرفه جویی کنید. آنها را فقط هر 2 تا 3 ماه یکبار و فقط برای رشد موهای جدید دریافت کنید.
  • هر دو هفته یکبار موهای خود را با روغن داغ درمان کنید

لینک کوتاه:



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saadat0011

 

همه ما بدون لک و لک می خواهیم پوستی زیبا داشته باشیم، اما به سختی تلاش بیشتری انجام می دهیم (مقصر به عنوان اتهام). در زندگی روزمره ما پر از هرج و مرج و لیست کارهایی که باید انجام دهید، چه کسی وقت دارد از سالن دیدن کند و پوست شما را نوازش کند ، درست است؟ بسیاری از ما حتی 20 دقیقه از برنامه روزانه خود را برای پاکسازی پوست خود اختصاص نمی دهیم ، چه برسد به مراقبت های شدید پوست. اما چیزی که ما نمی دانیم این است که بیشتر انواع پوست برای داشتن ظاهری سالم و درخشان به پاکسازی منظم صورت نیاز دارند .توجه: وقت آن است که با رعایت اصول اولیه از پوست خود مراقبت کنید. به هر حال، چهره شما همان چیزی است که در هنگام هیجان، خوشحالی یا استرس شما را از خود دور می کند. پوست ما نیاز به مراقبت منظم دارد. حتی اگر مرتباً به یک آرایشگاه مراجعه می‌کنید یا با یک متخصص آرایشی در خانه تماس می‌گیرید، این روش جایگزین پاکسازی روزانه صورت در خانه نمی‌شود که می‌توانید انجام دهید. تمیز کردن صورت در خانه هرگز اینقدر مهم نبود. ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه تمیز کردن صورت در خانه در کمترین زمان، به همراه نکات تخصصی برای افزایش زیبایی طبیعی و جلوگیری از لکه ها را برای شما آورده ایم. این موارد را در رژیم زیبایی روزانه خود بگنجانید. 


در اینجا 6 مرحله وجود دارد که هنگام پاکسازی صورت در خانه برای داشتن پوستی درخشان، بی عیب و نقص ، عاری از سلول های مرده و کثیفی پوست باید رعایت کنید:



1. پاکسازی

 
"پاکسازی صورت برای داشتن پوستی روشن و درخشان مهم است. صورت خود را کاملا با پاک کننده صورت یا شستشوی صورت بشویید و پوست را با یک حوله نرم خشک کنید. از آب داغ اجتناب کنید زیرا پوست را خشک می کند ." راهول نگر، متخصص پوست، بیمارستان مکس. در مرحله بعد، مقداری شیر پاک کننده را روی یک پد پنبه ای بمالید و صورت خود را با آن پاک کنید تا منافذ پوست باز شود و کثیفی های باقی مانده پاک شود.

 

 

 


2. بخارپز کردنتمیز کردن صورت در خانه هرگز آسان نبود. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در خانه بخار بگیرید؟ اگر نه، پس این را امتحان کنید. تا زمانی که پوست شما می تواند بخار کند (تقریباً 5 دقیقه) و سپس به آرامی صورت را با دستمال پاک کنید. این مرحله برای پوست های چرب معجزه می کند. صورت خود را با استفاده از یک مکعب یخ (با حرکات دایره ای) ماساژ دهید تا منافذ پوست سفت شده و دمای پوست به حالت عادی بازگردد.3. اسکراب کردنبا استفاده از اسکراب صورت به مدت چند دقیقه ادامه دهید زیرا به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می کند که پوست شما را کدر می کند. همچنین می توانید از انواع خریداری شده در فروشگاه صرف نظر کنید و در عوض مخلوط شکر و عسل را در قسمت های مساوی بمالید تا به طور طبیعی پوست خود را لایه برداری کنید. صورت خود را به مدت 5 دقیقه اسکراب کنید و سپس 3 دقیقه دیگر یا بیشتر بگذارید، قبل از اینکه آن را بشویید.4. پک صورتمهم نیست که چه نوع پوستی دارید، استفاده از پک مرطوب کننده صورت، پوست شما را نرم می کند و همچنین رنگ پوست شما را بهبود می بخشد. دکتر راهول نگر، متخصص پوست در بیمارستان مکس، می‌افزاید: «اگر پوست‌های مختلط تا چرب دارید، از یک پک صورت حاوی multani mitti (زمین کاملتر) استفاده کنید» زیرا چربی اضافی را جذب می‌کند. سوپارنا تریخا ، متخصص برجسته زیبایی هند، می‌گوید: «موز، گوجه‌فرنگی و پاپایا نیز به داشتن اثر پاک‌کنندگی و سفت‌کنندگی روی پوست معروف هستند. اگر پوست معمولی تا خشک دارید و می‌خواهید طبیعی شوید ، پودر چوب صندل را با گلاب مخلوط کنید و خمیر را روی صورت خود بمالید تا خشک شود. 
 
 

5. تقویت کنندهیک تونر خانگی مانند آب خیار و گلاب را روی صورت خود بمالید که به حفظ تعادل pH کمک می کند.

 
6. مرطوب کنندهدر نهایت یک کرم مغذی را روی صورت و گردن خود بمالید. دکتر ظهیر احمد، متخصص پوست می گوید : "فراموش نکنید قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را مرطوب کنید. برای پوست های خشک، از پاک کننده های ملایم تر بدون الکل استفاده کنید. و برای پوست های مستعد آکنه ، از لوسیون حاوی بنزوئیل پراکسید استفاده کنید." Max Hospitals. برای بهترین نتیجه، این روال را در شب (یک بار در هفته) دنبال کنید، زیرا به پوست اجازه تنفس می دهد و صبح ها ظاهری شاداب و احیا به شما می دهد
 
لینک :  https://b2n.ir/t38695


:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()